Doprava zdarma nad 1000 Kč
NABÍDKA

Obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky Nehtovyshop

 

OBECNÁ USTANOVENÍ

Kupující (zákazník) odeslaním objednávky potvrzuje, že byl seznámen s obchodními a dodacími podmínkami. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí uvedenými obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

Společnost Inginails s.r.o. je zapsána v Obchodním rejstříku Okresního soudu Košice 1 - oddíl: Sro, Číslo vložky: 19470/V -> Výpis z obchodního rejstříku

 

Sídlo společnosti:

Inginails s.r.o.

Starozagorská 6

04023 KOŠICE

IČO: 36 748 994    DIČ: SK2022332191

 

OBJEDNÁVÁNÍ ZBOŽÍ

Nabízíme Vám možnost pohodlného on-line nákupu přímo z pohodlí Vašeho domova. Náš eshop je otevřen 24 hodin denně pro elektronické objednání, obsluha eshopu je k dispozíci od 8:00 do 16:30 telefonicky. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku přímo na našem eshopu, e-mailu nebo telefonicky. Předmětem smlouvy je zboží uvedené v objednávce. Rozměry, barva a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v katalozích, informačních letáčcích a jiných médiích jsou údaje vycházející z údajů výrobců a dodavatelů. Zavazujeme se, že svým zákazníkům dodáváme pouze zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží. Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění všech požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva následně vzniká samotným dodáním zboží. V jednotlivých, především cenově náročnějších případech kromě prvotního automatického potvrzení objednávky emailem, si prodávající pro vznik smlouvy vyhrazuje právo pro potvrzení objednávky telefonicky a zaplacení finanční zálohy kupujícím. V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzů zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po domluvě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu, případně výrazně změní cenu produktu.

ZPŮSOB DORUČENÍ A DOBA DODÁNÍ

Zboží zasíláme na dobírku prostřednictvím kurýrní služby PPL. Dodávky objednaného zboží budou podle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího realizovány v co nejkratší době. Průměrná doba expedice našeho zboží se pohybuje v rozmezí 1-10 dnů od potvrzení objednávky. U zboží, které není skladem, Vás předem upozorníme e-mailem nebo telefonicky na změnu dodací lhůty Vašeho zboží a budete mít možnost objednávku stornovat, případně upravit Vaši objednávku.

Dodací lhůta v případě zboží, které máme skladem, je do 2-3 pracovních dnů.

 

CENY ZBOŽÍ

Ceny uvedené v našem internetovém obchodě jsou platné v době objednání zboží. Vyhrazujeme si právo tiskových chyb a změny cen, v případě změny směnných kurzů, při výrazném nárůstu inflace nebo při výrazných změnách dodavatelských podmínek od výrobců a ostatních dodavatelů zboží. Zákazník má právo na odstoupení od smlouvy v případě změny cen.

V ceně zboží není započteno poštovné.


Dokladem o prodeji je faktura. Faktura je po odeslání zásilky dostupná v elektronické podobě - soubor PDF - přímo ve Vašem účtu po přihlášení,  může být připojena ke každé zásilce, může být zaslána na e-mail zákazníka v elektronické podobě, nebo je odeslána na místo doručení zásilky dodatečně, a to do 7 kalendárních dnů ode dne odeslání zboží kupujícímu. Faktura slouží současně jako dodací a záruční list.

 

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případě, pokud kupující uvedl na objednávce nepravdivé nebo zavádějící osobní údaje nebo pokud se zboží už nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazně změnila jeho cena. V takovém případě budeme neprodleně informovat kupujícího za účelem sjednání dalšího řešení objednávky. Ke každé objednávce přistupujeme individuálně se snahou maximálně vyjít vstříc kupujícímu.

Kupující nepodnikatel / který nemá přiděleno IČO / má podle zákona č.102/2014 Sbírky zákonů právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí zboží. Právo na odstoupení od smlouvy si můžete u nás uplatnit v listinné podobě nebo v podobě zápisu na jiném trvanlivém nosiči obchod@nechtovyshop.sk, společně s  číslem daňového dokladu / faktury / a číslem Vašeho bankovního účtu. Za tímto účelem můžete použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který je ke stažení zde: ODSTOUPENÍ od smlouvy 

Zboží musí splňovat tyto podmínky:

  • Zboží musí být důkladně zabaleno
  • Zboží nesmí být použito - nejsou na něm vidět známky používání
  • Zboží musí být kompletní!
  • Zboží je třeba odeslat spolu s dokladem o nákupu
  • Zboží nezasílejte na dobírku. V případě zaslání zboží na dobírku nedojde k jeho převzetí.
  • Při zasílání zboží neručíme za případnou ztrátu zboží na cestě k nám - je povinností zákazníka zboží zabalit takovým způsobem, aby nedošlo při přepravě k jeho poškození.
  • V případě osobního doručení zboží je nutné si sjednat termín doručení.

 

Povinnosti obchodníka v případě odstoupení od smlouvy

  1. Obchodník vrátí spotřebiteli všechny uhrazené platby, případně včetně nákladů na doručení, bez zbytečného odkladu a v každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy byl informován o rozhodnutí spotřebitele odstoupit od smlouvy v souladu s článkem 11.

Obchodník vrátí platby a náklady uvedené v prvním pododstavci stejným platebním prostředkem, jaký použil spotřebitel při původní transakci, pokud si se spotřebitelem výslovně nesjednali jiný způsob, a za předpokladu, že spotřebitel nebude v souvislosti s tímto vrácením hradit žádné poplatky.

  1. Aniž by byl dotčen odstavec 1, obchodník není povinen hradit dodatečné náklady, pokud si spotřebitel výslovně zvolil způsob dodání jiný, než je nejlevnější typ standardního dodání nabízený obchodníkem.
  2. Pokud obchodník v případě kupních smluv nenavrhl, že si zboží vyzvedne sám, může počkat s vrácením platby do doby, než nedostane zboží zpět nebo dokud spotřebitel neprokáže, že zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve.

 

Povinnosti spotřebitele v případě odstoupení od smlouvy 

 

  1. Pokud obchodník nenavrhl, že si zboží vyzvedne sám, spotřebitel zašle zboží zpět nebo předá obchodníkovi nebo osobě pověřené obchodníkem pro převzetí zboží, bez zbytečného odkladu a v každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy oznámil obchodníkovi své rozhodnutí odstoupit od smlouvy v souladu s článkem 11. Lhůta je dodržena, pokud spotřebitel zboží odešle zpět před uplynutím 14-denní lhůty.

Spotřebitel nese pouze přímé náklady na vrácení zboží s výjimkou případů, kdy obchodník souhlasil, že je ponese sám, nebo kdy obchodník nesplnil povinnost informovat spotřebitele, že tyto náklady nese spotřebitel.

Pokud bylo zboží v případě smluv uzavřených mimo obchodní prostory dodáno spotřebiteli domů v době uzavření smlouvy, obchodník vyzvedne zboží na vlastní náklady, pokud ho z důvodu jeho povahy nelze standardně vrátit poštou.

  1. Spotřebitel odpovídá pouze za jakékoli snížení hodnoty zboží v důsledku zacházení s tímto zbožím jiným způsobem, než je zapotřebí pro zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží. Spotřebitel v žádném případě nezodpovídá za snížení hodnoty zboží, pokud obchodník neposkytl informaci o právu odstoupit od smlouvy podle článku 6 ods. 1 písm. h).
  2. Pokud spotřebitel využije právo na odstoupení od smlouvy poté, co předložil žádost podle článku 7 ods. 3 nebo článku 8 ods. 8, zaplatí obchodníkovi sumu úměrnou rozsahu poskytnutého plnění do okamžiku, kdy obchodníka informoval o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy, ve srovnání s celkovým rozsahem služeb, které mají být podle smlouvy poskytnuty. Přiměřená částka, kterou má spotřebitel uhradit obchodníkovi, se vypočítá podle celkové ceny sjednané ve smlouvě. Je-li celková cena nadhodnocena, vypočte se přiměřená částka podle tržní hodnoty poskytnutého plnění.

 

Kupujícímu se doporučuje doručené zboží prohlédnout a zkontrolovat dodané množství zboží, sortiment, případně zjevné vady zboží. Případnou neúplnost dodávky nebo záměnu sortimentu, je kupující povinen oznámit prodávajícímu ihned po převzetí zboží. Jinak je dodávka považována za kompletní a bez vad. Při zjevném poškození zboží během přepravy je kupující povinen udělat písemný záznam o povaze škody s přepravcem, resp. poškozené zboží nepřevzít. Písemný záznam o povaze škody je nutnou podmínkou pro případné reklamační řízení.

 

REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou v souladu s platným právním řádem.

Pokud se Vám u nás zakoupené zboží z jakéhokoli důvodu poškodí, můžete ho bez jakýchkoli problémů reklamovat ve lhůtě do 24 měsíců ode dne převzetí zboží. Záruka se nevztahuje na vady způsobené nesprávným a nešetrným používáním výrobku, případně na přirozené opotřebování výrobku. Pokud chcete zboží reklamovat, je potřeba jej důkladně zabalit a odeslat (doporučeně, ne na dobírku) na naši adresu:

O reklamaci nás můžete informovat e-mailem na obchod@nechtovyshop.sk, poštou nebo telefonicky. Reklamace začíná doručením reklamovaného výrobku do sídla naší společnosti.

Prodávající poskytuje záruku na dodané zboží v souladu s příslušnými právními předpisy Slovenské republiky, t. j. 24 měsíců. Pokud je záruka poskytovaná výrobcem delší než zákonní záruka, platí delší záruční doba. Posuzování vad zboží je podle platných právních předpisů, norem a ustanovení, které nejsou v rozporu s platným právním řádem ve Slovenské republice.

V případě kupujících – podnikatelských subjektů se na odpovědnost za vady zboží a na podmínky poskytnutí záruky vztahují ustanovení Obchodního zákoníku, s tím, že záruční doba je 12 měsíců.

Záruka se nevztahuje na vady způsobené nesprávnym a nešetrným používáním výrobku, případně při přirozeném opotřebování výrobku.

 

POSTUP PRO ZASÍLÁNÍ REKLAMACÍ

Pokud chcete zboží reklamovat, je potřeba jej důkladně zabalit a odeslat (doporučeně, ne na dobírku) na naši adresu: 

                                                INGINAILS s.r.o.

                                                Dénešova 8

                                                04023  KOŠICE

                                                Slovenská republika

 

                                  IČO: 36 748 994    DIČ: SK2022332191

                                  č.ú.: 2301460608/2010 FIO banka

                                  IBAN: CZ2120100000002301460608

                                      

Při zasílání poškozeného zboží musí zásilka splňovat tyto podmínky:

  • Zboží je potřeba důkladně zabalit. Při zasílání zboží neručíme za případnou ztrátu zboží na cestě k nám - je povinností zákazníka zboží zabalit takovým způsobem, aby nedošlo při přepravě k jeho poškození nebo ztrátě.
  • Zásilku odeslat doporučeně, ne na dobírku. V případě odeslání zboží na dobírku nedojde k jeho převzetí.
  • K reklamaci doporučujeme přiložit ofocenou fakturu a důvody pro reklamaci. Urychlíte tím celkový proces reklamace.
  • Po obdržení reklamace Vás budeme e-mailem informovat o přijetí Vaší zásilky.

Při reklamaci poškozeného zboží postupujeme následovně:

  • Při reklamaci opravitelné vady: zboží opravíme, nebo vyměníme za zboží stejného druhu.
  • Při reklamaci neopravitelné vady: zboží Vám vyměníme za zboží jiného druhu za stejnou nebo podobnou cenu.
  • Při reklamaci neopravitelné vady, pokud si nebudete moct vybrat jiné zboží, vrátíme Vám peníze.
  • Při reklamaci poškozeného zboží poštovné na zpětné zaslání reklamovaného zboží samozřejmě neplatíte.

Vyřízení reklamace nesmí trvat déle než 30 dnů ode dne fyzického převzetí reklamovaného zboží, t.j. do té doby vyřizujeme reklamace. Reklamace vyřizujeme v pořadí, v jakém nám byly doručeny. Snažíme se je však řešit v co nejkratším čase ke spokojenosti zákazníka.

Případné dotazy a reklamace zasílejte na e-mailovou adresu: obchod@nechtovyshop.sk

 

Ve smyslu zákona č. 391/2015 Z.z. o alternativním řešení spotřebitelských sporů platný od 1.2.2016 má spotřebitel právo obrátit se na systém alternativního řešení sporů (dále jen AŘS).

Bližší informace o AŘS naleznete na webu Ministerstva hospodářství SR

http://www.economy.gov.sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-clr/146956s

stejně i seznam subjektů řešení AŘS

http://www.economy.gov.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s

 

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Abychom Vám mohli nabízet naše služby, potřebujeme znát některé Vaše osobní údaje. Respektujeme Vaše soukromí, a tak se snažíme množství těchto údajů minimalizovat na ty nejnutnější a údaje chráníme před zneužitím. Naše práce s osobními údaji plně podléhá zákonným normám, zákonu o ochraně osobních údajů.

Údaje o Vašich nákupech, reklamacích a dalších Vašich aktivitách v našem internetovém obchodě mají také důvěrný charakter a podléhají stejným bezpečnostním pravidlům jako práce s osobními údaji. Jakékoli údaje, které o Vás a o Vašich nákupech získáme, chráníme před zneužitím, neposkytujeme je (kromě společností zajišťujících zásilkové služby nebo platební styk, obdrží nezbytné minimum informací o zákazníkovi, potřebných pro bezproblémové vyřízení konkrétní objednávky) a slouží pouze ke kvalitnímu poskytování našich služeb.

Vyhrazujeme si právo použít Vaše údaje k zasílání informací o slevách, novinkách a dalších marketingových aktivitách. V každém takto zaslaném e-mailu je návod, jak nám snadno můžete dát vědět, že si tohle již nepřejete a takové používání nám zakázat. Taky máte právo kdykoli nám písemně sdělit veškeré změny, doplnění, žádost o likvidaci Vašich osobních údajů, které jste nám předtím poskytli.

Používáním našeho internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním osobních údajů ve výše uvedené míře a souhlasíte s výše uvedenými pravidly.

 

Kontrolní orgán:

Slovenská obchodní inspekce (SOI)
Inspektorát SOI pro Košický kraj
Vrátna 3, 04001 Košice